
Демант  ОХР-а  на  текст
објављен  у  данашњем  броју
Дневног аваза

Канцеларија високог представника жели демантовати изјаву која
је погрешно приписана ОХР-у у данашњем издању Дневног аваза.
Наиме,  објављујући  вијест  коју  је  првобитно  објавила  ТВ1,
Дневни аваз је ОХР-у погрешно приписао један додатни параграф,
иако тај параграф никада није био дио наше изјаве.

Када је ТВ1 затражила коментар о недавној расправи у вези са
улогом потписница Дејтонског споразума, ОХР је одговорио на
питање сљедећом изјавом:

“Потписивањем  Општег  оквирног  споразума  за  мир,  Савезна
Република  Југославија,  чија  је  Србија  правна  сљедбеница,
преузела је одређене обавезе. Између осталог, обавезала се на
пуно поштовање суверене једнакости и избјегавање било каквих
активности које би биле усмјерене против независности Босне и
Херцеговине, те је прихватила да промовише и поштује обавезе
које произлазе из Анекса 4, тј. Устава Босне и Херцеговине.

Споразум су потписале тадашња Република Босна и Херцеговина,
тадашња Савезна Република Југославија и Република Хрватска.
Европска  унија,  Република  Француска,  Савезна  Република
Њемачка, Руска Федерација, Уједињено Краљевство и Сједињене
Америчке Државе су биле земље-свједоци.“

Све друго што је речено изван горенаведеног текста, укључујући
и било какве уредничке интервенције, наслове или коментаре,

https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-3/
https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-3/
https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-3/


нема никакве везе са службеним ставом ОХР-а или нашом изјавом
о овом питању.


