Demanti OHR-a na tekst
objavljen u danasnjem broju
Dnevnog avaza

Ured visokog predstavnika zeli demantirati izjavu koja je
pogresno pripisana OHR-u u danasnjem izdanju Dnevnog avaza.
Naime, objavljujuci vijest koju je prvobitno objavila TV1,
Dnevni avaz je OHR-u pogresSno pripisao jedan dodatni paragraf,
iako taj paragraf nikada nije bio dio naSe izjave.

Kada je TV1 zatrazila komentar o nedavnoj raspravi u vezi s
ulogom potpisnica Dejtonskog sporazuma, OHR je odgovorio na
pitanje sljededom izjavom:

“Potpisivanjem Opcéeg okvirnog sporazuma za mir, Savezna
Republika Jugoslavija, c¢ija je Srbija pravna sljednica,
preuzela je odredene obaveze. Izmedu ostalog, obavezala se na
puno posStivanje suverene jednakosti i izbjegavanje bilo kakvih
aktivnosti koje bi bile usmjerene protiv nezavisnosti Bosne i
Hercegovine, te je prihvatila da promovira i posStuje obaveze
koje proizlaze iz Aneksa 4, tj. Ustava Bosne i Hercegovine.

Sporazum su potpisale tadasnja Republika Bosna i Hercegovina,
tadasnja Savezna Republika Jugoslavija i Republika Hrvatska.
Evropska unija, Republika Francuska, Savezna Republika
Njemacka, Ruska Federacija, Ujedinjeno Kraljevstvo i
Sjedinjene Americke Drzave su bile zemlje-svjedoci.”

Sve drugo Sto je receno izvan gorenavedenog teksta,
ukljucCujué¢i i bilo kakve urednicke intervencije, naslove ili


https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/
https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/
https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/

komentare, nema nikakve veza sa zvanicnim stavom OHR-a ili
nasom izjavom o ovom pitanju.



