
Demanti  OHR-a  na  tekst
objavljen  u  današnjem  broju
Dnevnog avaza

Ured visokoga predstavnika želi demantirati izjavu koja je
pogrešno pripisana OHR-u u današnjem izdanju Dnevnog avaza.
Naime, objavljujući vijest koju je prvobitno objavila TV1,
Dnevni avaz je OHR-u pogrešno pripisao jedan dodatni paragraf,
iako taj paragraf nikada nije bio dio naše izjave.

Kada je TV1 zatražila komentar o nedavnoj raspravi u vezi s
ulogom potpisnica Daytonskog sporazuma, OHR je odgovorio na
pitanje sljedećom izjavom:

“Potpisivanjem  Općeg  okvirnog  sporazuma  za  mir,  Savezna
Republika  Jugoslavija,  čija  je  Srbija  pravna  sljednica,
preuzela je određene obveze. Među ostalim, obvezala se na puno
poštivanje  suverene  jednakosti  i  izbjegavanje  bilo  kakvih
aktivnosti koje bi bile usmjerene protiv neovisnosti Bosne i
Hercegovine, te je prihvatila da promovira i poštiva obveze
koje proizlaze iz Aneksa 4, tj. Ustava Bosne i Hercegovine.

Sporazum su potpisale tadašnja Republika Bosna i Hercegovina,
tadašnja Savezna Republika Jugoslavija i Republika Hrvatska.
Europska  unija,  Republika  Francuska,  Savezna  Republika
Njemačka,  Ruska  Federacija,  Ujedinjeno  Kraljevstvo  i
Sjedinjene  Američke  Države  su  bile  zemlje-svjedoci.“

Sve  drugo  što  je  rečeno  izvan  gorenavedenog  teksta,
uključujući i bilo kakve uredničke intervencije, naslove ili

https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-2/
https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-2/
https://www.ohr.int/ohrs-denial-of-article-published-in-todays-edition-of-dnevni-avaz-2/


komentare, nema nikakve veze sa zvaničnim stavom OHR-a ili
našom izjavom o ovom pitanju.


