
Demanti  OHR-a  na  tekst
objavljen  u  današnjem  broju
Dnevnog avaza

Ured  visokog  predstavnika  želi  demantirati  izjavu  koja  je
pogrešno pripisana OHR-u u današnjem izdanju Dnevnog avaza.
Naime, objavljujući vijest koju je prvobitno objavila TV1,
Dnevni avaz je OHR-u pogrešno pripisao jedan dodatni paragraf,
iako taj paragraf nikada nije bio dio naše izjave.

Kada je TV1 zatražila komentar o nedavnoj raspravi u vezi s
ulogom potpisnica Dejtonskog sporazuma, OHR je odgovorio na
pitanje sljedećom izjavom:

“Potpisivanjem  Općeg  okvirnog  sporazuma  za  mir,  Savezna
Republika  Jugoslavija,  čija  je  Srbija  pravna  sljednica,
preuzela je određene obaveze. Između ostalog, obavezala se na
puno poštivanje suverene jednakosti i izbjegavanje bilo kakvih
aktivnosti koje bi bile usmjerene protiv nezavisnosti Bosne i
Hercegovine, te je prihvatila da promovira i poštuje obaveze
koje proizlaze iz Aneksa 4, tj. Ustava Bosne i Hercegovine.

Sporazum su potpisale tadašnja Republika Bosna i Hercegovina,
tadašnja Savezna Republika Jugoslavija i Republika Hrvatska.
Evropska  unija,  Republika  Francuska,  Savezna  Republika
Njemačka,  Ruska  Federacija,  Ujedinjeno  Kraljevstvo  i
Sjedinjene  Američke  Države  su  bile  zemlje-svjedoci.“

Sve  drugo  što  je  rečeno  izvan  gorenavedenog  teksta,
uključujući i bilo kakve uredničke intervencije, naslove ili

https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/
https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/
https://www.ohr.int/demanti-ohr-a-na-tekst-objavljen-u-danasnjem-broju-dnevnog-avaza/


komentare, nema nikakve veza sa zvaničnim stavom OHR-a ili
našom izjavom o ovom pitanju.


